Döende katt? Nej det är bara jag som sjunger

Ikväll när vi var på väg hem från affären satt jag som vanligt och skrålade ikapp till radion medan jag körde.
Och så säger Robin till mig: Har du någon aning om hur du låter?

Ja alltså jag vet att jag inte kan sjunga, det låter varken bra eller rätt, men jag tycker ändå om att sjunga med.
Sen kanske det är jobbigt för dom som befinner sig inom höravstånd, men då får de väl säga till mig att sluta yla ;)

Iallafall så filmade han mig med mobilen när jag sjöng med och så fick jag lyssna på det. Haha ja okei det låter förjäkligt, är falsk och inte ens rätt text. Men aj lajks it änyvej
Robin tycker att det är konstigt att jag inte sjunger bra eftersom jag sjunger hela tiden och att träning borde ge resultat ;) Och vad jag önskar att det var så, jag vill verkligen kunna sjunga! Det skulle ju vara trevligt att kunna göra de man tycker om utan att utsätta sin omgivning för obehag.

Men men man kan ju inte alltid få allt, och eftersom jag tycker om att yla kanske min omgivning tillslut börjar uppskatta falskt skrålande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0