Det är inte raketforskning

Jag sitter och läser om tjejer som desperat undrar om en kille gillar dom.
Folk vänder verkligen ut och in på sig själv och undrar om personen som dom tycker om gillar dom tillbaka. Funderar, analyserar och tänker i oändlighet

Vad menar han med det här sms:et?
På vilket sätt kramade han mig?
Vad vill han egentligen?
Vad betyder den där blicken?
Tycker han om mig?

Det många inte verkar förstå är att om killen tycker om dig så kommer han att göra någonting åt saken. Så enkelt är det, om inte killen är sjukligt blyg av sig.
Om han inte hör av sig, så är han helt enkelt inte intresserad. 
Gör han inte närmanden så är det för att han inte vill.

Inte så roligt att höra kanske, vem gillar att bli nobbad? Inte jag iallafall.

He´s just not that into you




Kommentarer
Postat av: Katta

Har du kollat på filmen med samma namn? ;)

(He´s just not that into you)



2011-11-25 @ 10:58:38
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0