Blogg ångest

Har suttit nu på kvällen och läst igenom en massa gamla inlägg här på min blogg och jag kan bara konstatera att jag gjorde så grymt mycket bättre inlägg förr i tiden. Jag formulerade mig mycket bättre, skrev roligare och hade mycket mer bilder.

Så nu ska jag försöka bättre mig! Jag börjar imorgon med att låta kameran följa med mig så ska ni få se min dag i bilder. 

Jag vet inte heller vilken typ av blogg jag vill ha. Jag vill att den ska vara personlig, handla om mig och min familj. Men samtidigt dra upp små saker som jag tycker är viktigt.

Men eftersom jag inte vet vilka det är som läser så är det svårt att veta vad ni vill läsa om?
Ni kommenterar ju aldrig heller, så jag får ju aldrig reda på vilka ni är.

Så om alla som läser kommenterar nu så lovar jag att bli bättre på att blogga igen, deal?

Så här är jag, al naturell, inge smink, utan precis så som jag ser ut


Så nu kan ni ju säga vilka ni är åtminstonde :P

Kommentarer
Postat av: Katta

Att jag läser är kanske ingen nyhet? :P



Måste säga att du är otroligt söt på bilden :)

2011-11-02 @ 15:39:12
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Tomas

Oj så söt :)

2011-11-02 @ 16:12:19
Postat av: En läsare

En läsare som har bott tidigare i Bålsta, vi känner inte varandra. Hamna på din blogg av en slump och har helt enkelt fastnat för de du skriver, man får ett gott skratt=)

2011-11-02 @ 16:55:54
Postat av: Christina

Christina Plahn, även kallad lindas bitch ;P

2011-11-03 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0