Fina Christina

Har precis kommit in från en underbar pw med Christina i telefonen. Jag älskar att man alltid kan tala med henne och jag vet att hon varken dömmer eller tycker illa om mig oavsett vad jag säger, och jag hoppas och tror att hon känner likadant för mig. 
Det är underbart att veta att det inte spelar någon roll att man inte har setts eller hörts på några månader för när man väl talar så är det som om man hördes igår.

Det är sällsynt med äkta vänskap.

I sommar ska hon och jag ta en riktig tjejkväll! Sitta och dricka lite vin, snacka skit och sen gå ut och göra det som hon och jag gör bäst - dansa!
Det har vi inte gjort på år, så det är verkligen på tiden! Det går ju inte att bara leva på gamla minnen hela tiden, så vi måste skapa några nya.





Kommentarer
Postat av: Christina

Haha så var du tvungen att lägga ut den absolut bästa bilden på mig :D :P



Vi kommer ha sjukt kul den kvällen!! Å vi får verkligen se till att den blir av!!! :).



Puss puss min älskade vän! :).

2011-05-02 @ 05:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0