Det är inte dig det är fel på, det är jag

Jag hade ett intressant samtal med Christina häromkvällen och hon kunde inte alls sätta sig in i min situation. Hon tyckte att det var jättekonstigt och har själv aldrig vart med om det.

Så då måste ju problemet vara hos mig, inte sant? Vad skulle det annars kunna vara?
Jag har iallafall bestämt mig för att sluta. Det är ju inte precis roligt att hela tiden möta en vägg så då kan jag ju lika gärna springa själv ;)

Nej nu ska jag plugga en stund till sen ska jag åka till Bålsta och strosa runt i centrum en stund innan jag ska träffa läkaren kl 13.45 Man kan ju alltid hoppas på att jag hittar nått fint, eller någon rolig att prata med :)

Förresten så är det bara 8 dagar kvar till LONDON

yeah baby yeah

Kommentarer
Postat av: Tomas

Vad för fint skulle du kunna hitta hos läkaren?

2011-05-16 @ 19:17:26
Postat av: Linda

Tomas - Jadu man kan hitta mycket fint om det hade vart en manlig läkare ;) Nu råkade det bli så att jag fick träffa en sjuksköterska vid namn Berit, 84år :/

2011-05-17 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0