Sommaren 2011

Detta ska bli en underbar sommar har jag bestämt! Det ska vara sol, blå himmel och låånga dagar.
Jag hoppas att jag kommer kunna vara mammaledig under sommaren så jag kan tillbringa den tillsammans med barnen och skapa en massa fina minnen.
Jag har en del planer som jag skulle vilja hinna med:

  • Kolmården
  • Skara sommarland
  • Gotland
  • Norrland
  • Böda camping, of course ;)
  • Åka utomlands
Jag kommer med all säkerhet inte hinna med allting men några punkter hoppas jag att jag kommer kunna pricka av innan sommaren tar slut. Jag längtar faktiskt ovanligt mycket efter sommaren det här året, kanske beror det på att jag tror att det kommer bli en toppensommar!

Bara tanken på att sitta på våran tomt och titta på ungarna medan de plaskar runt i poolen får mig att må mycket bättre. Ingen stress och ingen press, långa dagar på stranden och grilla tillsammans med goa vänner, kan det bli mycket bättre än så? Ja lite bättre kan det faktiskt bli, för vi kommer börja sommaren med att åka till London - Lovely!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0