London 2011

Här kommer lite bilder bara för dig Christina så att du kan få se hur vi har haft det på våran resa ;)

På vägen dit


Hyde park


Huset som låg mittemot vårat hotell, shit vilket ghetto vi bodde i!


Jag i Hyde Park


En cider i solen är inte helt fel ibland


London by night


Katta i underground


Före användning av plattången


Och efter - ÄLSKAR min plattång <3


En liten cool bil


Madame Tussauds


Yes please


HELP!


På väg ner till Scream


Spöke?


En sån här skrämde mig så jäkla mycket att jag flög baklänges skrikande och slog i armen vilket resulterade i att jag blev alldeles svullen och helt blå :(


Lite turistande




Vi var inte ensamma om att vilja gå på marknaden på Notting Hill


Passar jag i glasögon?


Katrin med bästa Bacardi


Jag på väg till Jamies


Jag på Jamie Olivers restaurang


Katta med varmrätten


Sen hann vi självklart med en hel del festande ;)


En skum kille som jag inte visste om stod bakom mig när vi tog kortet


Men sen när jag skulle ta kort på Katta dök han även upp där :D


Katrin, Tony, Alex, Cloudy och jag


Det blev shots!


Såhär dansar man i London 


Väldigt glada båda 2


Katrin är helt galen i sin strongbow


Svullade pizza på pizza hut

Kommentarer
Postat av: Christina

Va fan!! Du är ju inte heller tjock!! Vad fan har du fått det ifrån!! Du är ju super fin på alla bilder!! Å ni verkar ha haft det super skoj verkligen!! Men alltså. Träffade ni seriöst han från twilight???!!!!!

Puss

2011-06-02 @ 22:07:13
Postat av: Linda

Men tror du att jag lägger upp bilder på mig där jag ser tjock ut eller NEJ! Jag väljer ju dom som jag åtminstonde ser okei ut på ;)

Ja vi hade det faktiskt skitkul! Och HAHAHA han från Twilight är ju en vaxdocka från madame tussauds vaxmuseum, men visst ser de verkliga ut?

2011-06-02 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0