Varför ha kläder när man kan vara naken?

Inatt efter att jag och Robin hade kollat klart på filmen (vi såg love and other drugs på min begäran) så sa han att det var min tur att gå ut med hunden en sista gång. Och fast att jag försökte pipa ynkligt lät han sig inte övertalas, så vad ska man så göra?

Inte sjutton orkar man klä på sig en massa kläder bara för att gå ut på gräsmattan så att hundrackarn kan kissa en sista gång? Speciellt inte när det är någon slags tropisk klibbig värme ute!

Så jag stegade ut i trädgården precis så som jag kom in i den här världen - Naken och fri :D

Robin tyckte att det var otroligt komiskt så han drog upp mobilen och började filma. Så där gick jag runt i trädgården och lekte soldat. Haha tänk om grannen skulle ha fått syn på mig. 
Tänk er en tjock galen tant gå runt i trädgården som en soldat i giv akt, för att sen plötsligt byta till att shaka loss som en galning och allt detta med en stackars hund släpandes efter i kopplet.
Det skulle inte ha vart så konstigt om grannen hädanefter var livrädd för mig. Bo granne med en galning liksom.

Filmen blev iallafall skitrolig, tyvärr raderade Robin den så jag kan inte dela med mig av det roliga ;)

Men ett kort tog han minnsan också som ni får ta del av

Vackert, inte sant


Nepp jag har aldrig sagt att jag är som alla andra ;) Jag är bara jag

Kommentarer
Postat av: Christina

Fan du är ju en liten nudist Linda. Är du inte rädd att nån skulle se dig??

2011-07-02 @ 14:38:12
Postat av: Linda

Nja alltså det finns bara en granne som kan se mig och att de skulle vara ute på sin baksida klockan 1 på natten är inte så troligt ;)

2011-07-02 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0