Underbara helg

Den här helgen har vart en av de bättre på länge.
Först i fredags så var ju Robin ute med sina vänner och då kom Carro på besök och så snackade vi en massa skit långt in på natten.

Sen i lördags så beställde vi äntligen vårat nya kök och sen så på kvällen så var det min tur att gå ut medan Robin tog barnen. Först var det förfest hemma hos Katta och vi som var där var
Jag
Maria
Mabel
Katrin
Eken
Putte
Madde
plus 2 killar som jag inte kommer ihåg namnet på ;)
Det märks verkligen att jag inte är ute så ofta för jag blir typ helt lyrisk och tycker att allt är skitkul ;)
Sen åkte vi vidare till Bifrost där det faktiskt var en hel del människor. Det var så jäkla kul att få komma ut och dansa även om det var på det skitstället!

Men idag fick jag verkligen sona för att jag druckit alkohol. Usch vad dåligt jag har mått! Jag kom inte ens upp ur sängen förens klockan var 15.30
Det kanske inte var det allra smartaste att dricka alkohol när man inte har ätit något på en månad. Men det var faktiskt värt det trots allt ;)
Sen idag har jag faktiskt ätit mat. Jag var verkligen tvungen, hade jag tagit en shake så hade jag med 100% säkerhets ha spytt.
Men imorgon är det back to shakes som gäller :/

Bilderna är snodde från Kattas blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken tjuv du är! Snor mina bilder bara sådär :P

2011-01-30 @ 22:17:01
Postat av: Linda

Mohahaha

2011-01-31 @ 09:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0