Min nya kärlek

Nu är jag hemma igen, utan några brutna ben ;) Fast det känns nästan som om de skulle vara brutna, har så sjukt jäkla ont i smalbenen där pjäxorna har klämt.

Men vad sjutton gör det när det var så jäkla roligt!

Ni anar inte hur roligt jag har haft, jag älskade det verkligen! Det var så jäkla underbart att få komma iväg en hel dag och göra någonting kul!
Jag har verkligen insett hur mycket jag saknar att få komma iväg med kompisar och göra saker.

Jag som trodde att jag skulle ramla hela tiden, överraskade verkligen mig själv. Jag klarade av att åka hjälpligt iallafall, fast visst bjöd jag på några vurpor ;)

Robin ska åka upp till romme om ett par veckor med sina kompisar och jag funderar på om jag kanske ska följa med. Det finns vara 2 problem.
1. Att få tag på en barnvakt, för vi blir borta en natt så det kan ju bli ett problem,
2. Det är Robins kompisar och jag vill liksom inte vara i vägen och sinka ner dom.

Ah vi får se hur det blir, det skulle vara kul iallafall :D

Jag provade föresten att åka snowboard och jag kan säga som så att det inte gick bra ;)
Jag kunde inte ens resa på mig utan att ramla, och när jag fick hjälp med att resa mig upp så ramlade jag efter några sekunder. Det var så jäkla sjukt svårt! Det slutade med att jag ramlade bakåt och slog i min handled och då gav jag upp, efter bara några minuter ;)

Åhhh jag vill åka mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0