London 24 - 29 maj

Den 24 maj åker jag och Katrin äntligen till London! Vi har pratat om det flera år och nu äntligen blir det av!
Jag är så jäkla glad över detta! Att få komma iväg utan Robin och ungarna och bara få göra saker som jag själv vill och bara få vara Linda.

Någonting som jag ska göra är att äta på Jamie Olivers restaurang! Det har jag drömt om så länge jag kan minnas så det är en självklarhet för mig! Sen ska vi göra alla de vanliga turist grejerna, shoppa, dricka goda drinkar, äta god mat och helt enkelt njuta!

Nu börjar nedräkningen!

London here we come
Besöka Jamies restaurang
Gå på vaxmuseum
Åka coola bussar

Kommentarer
Postat av: Katta

Ska bli så roligt!!! :)

2011-01-04 @ 21:25:18
URL: http://katrinsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0