Jag orkar inte

Jag måste plugga - men jag orkar inte

Jag måste städa - men jag orkar inte

Jag måste tvätta en maskin - men jag orkar inte

Jag måste gå på kvällspromenaden - men jag orkar inte

Jag är helt slut, ovanligt eller hur? Jag har som vanligt vart igång hela dagen och nu sitter man i soffan som en tjockiskorv och orkar knappt trycka på tangenterna.
Imorgon är det upp tidigt och sen iväg till banken för att betala resten av det nya huset och sen har vi tillträde till de.
Jag som har tyckt att jag har haft mycket att göra hittills, de kommer ju inte vara någonting i jämförelse med hur mycket jag kommer att ha att göra de närmaste månaderna.

Det känns ju skönt att köket är färdigplanerat och beställt iallafall. Nu är det bara resten kvar ;)

Nej nu måste jag väl sätta igång med mina måsten, även om jag inte orkar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0