Jag hamrar och spikar jag bygger.... ett hus!

Idag har jag och mamma vart i Skokloster huset och fixat en massor. Vi har rivit tapeter och spacklat hela jäkla vardagsrummet/köket. Och usch vilket jäkla skitgöra det var! Och vilken jäkla tid, jag trodde att det skulle vara gjort på ett par timmar men det tog ju hela jäkla dagen!

De första 10 minuterna tyckte jag att det var riktigt roligt, men den glädjen byttes snart ut :P
Det var skitjobbigt för både armar, händer, ryggen och för nacken att spackla, men nu jäklar är det äntligen gjort!

Jag och mamma är så jäkla grymma! Totally awesome!

Vi passade även på att slänga ut garderobsväggen inne i mitt och Robins sovrum så nu är det äntligen gjort. 
Tyvärr hade de inte lagt något golv under garderoben så vi måste förmodligen lägga nytt golv där också. 
Men det ska bannemig Robin få göra, han måste ju också vara till nån nytta :P

Så idag har jag alltså:
Vart i skolan
Åkt till Enköping och köpt tapeter
Vart i skokloster och renoverat

Busy busy hela dagen med andra ord så nu ska jag mysa en stund med Elina och Robin sen ska jag krypa ner i sängen så jag hinner sova ett par timmar innan jag ska upp och renovera vidare, imorgon ska vi förhoppningsvis börja tapetsera!

River, spacklar och monterar ner
Den här superfula garderobsväggen rev vi bort


Såhär ser det ut nu
Ja jag är grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0