För och nackdelar med att vara sjuk

Är det inte meningen att jag ska vara frisk nu?

Robin och Ante har åkt till Skokloster för att riva lite och jag fick stanna hemma och ta hand om barnen. 
Eftersom jag mår mycket bättre idag så trodde jag att det skulle fungera problemfritt men nu har jag precis städat här hemma (med tanke på att jag har legat nerbäddad i sängen sen i torsdag så såg det fruktansvärt ut här hemma) och nu känner jag mig helt slutkörd. Så nu får vi hoppas på att ungarna är snälla ;)

Det är helt sjukt att mitt hjärta bankar som en galning, jag blir helt kallsvettig och får känslan av att jag ska svimma av att städa lite grann, jag har inte ens dammsugit! Min hosta håller på att göra mig vansinnig, det gör så jäkla ont!

Dessutom missar jag när mina hunkar river ute i Skokloster :/ Det är konstigt att det kan vara så sexigt med killar som arbetar med kroppen? Att vara händig och stark är faktiskt sjukt hett. 

Jag har föresten fortfarande ingen som helst smak eller luktsinne. Som igår när jag skulle natta Emilia så bara skrek och skrek hon och jag förstod verkligen inte varför. Jag blev bara mer och mer arg och tillslut kom Robin och tog över. Han kände direkt att hon hade bajsat så det var ju därför hon skrek :( Mitt stackars lilla bebisbarn skrek för att hon hade bajs i hela rumpan och jag min korkboll förstod ingenting :/

Och idag när jag drack min shake kände jag absolut ingen smak, vilket är sjukt jäkla skönt för att man slipper den där äckliga eftersmaken ;)
Ett annar plus är att jag inte heller klagar på att Robin luktar illa, vilket han är jäkligt nöjd över. Annars brukar jag vägra att pussa honom då han brukar lukta sur gammal snus :P
Det är ju inga problem heller att låta bli o äta eftersom jag ändå inte känner nån smak, jag hoppas på att de håller i sig i 6 månader så blir det inga problem att gå ner i vikt :D

Nej nu måste jag dammsuga och försöka att skura golven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0