En vecka

Nu har jag vart sjuk i en hel vecka, det är verkligen inte okei någonstans! Hur är det ens möjligt att vara såhär pass sjuk såhär länge? Jag måste ju seriöst ha aids eller nått liknande.

Nu har jag dessutom fått skitont i tandköttet på min högra sida, jag har förmodligen fått en infektion eller liknande då det gör sjukt ont och det är alldeles rött och irriterat. Har det inte gått över tills imorgon får jag nog söka en tid för de, vägrar gå runt och ha såhär ont. Jag som precis har vart hos tandläkaren och allt :(

Elina och Emilia har feber dom också så de går runt och är 2 gnälliga febertoppar hela dagarna, jag som tyckte att det var jobbigt att ha ett sjukt barn förut. Nu har jag 2 sjuka barn, är sjuk själv plus en sjuk Robin - KATASTROF!

Jag har en sjukt jobbig hosta också och eftersom det gör ont i halsen varje gång jag hostar så försöker jag hela tiden undvika att hosta vilket resulterar i att jag ser ut som Jabba The Hut enligt Robin.

Så där har ni mig: sjuk, ont i tandköttet och ser ut som Jabba The hut - I´m lovely <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0