Att det ska vara så svårt?

Jag har försökt hoppa in i duschen i över en timme nu och allt jag har åstadkommit är att jag är naken på underkroppen, och det är enbart för att jag slängde in byxorna i tvättmaskinen.
Jag är verkligen helt jäkla slut och har ont i ögonen för att jag är så trött men jag orkar ändå inte hoppa in i duschen så att jag kan gå oh lägga mig sen.

Imorgon är det föresten äntligen dags för mig att gå tillbaka till skolan! Kan ni ens ana hur mycket jag kommer ligga efter nu när jag har missat en och en halv vecka i skolan? Jag vet att jag har prov på onsdag men jag har inte kunnat plugga alls, så det kommer bli stenhård pluggning nu imorgon och på tisdag.

Imorgon är det föresten alla hjärtans dag också och Robin vill att vi ska gå på restaurang. Supersöt av honom men egentligen är det inte alls läge för det med tanke på att jag verkligen måste plugga. Men lite romantik kanske man kan hinna med iallafall? Någonting jag skulle uppskatta mer än nått annat är att det skulle vara helt städat här hemma när jag kom hem efter skolan, de skulle vara kärlek på hög nivå :P

Nu hörde jag att tvättmaskinen är klar så jag måste väl palla upp min nakna stjärt från soffan och hänga upp den och sen skutta in i duschen.
Elina är föresten naken på överkroppen och jag på nederkroppen... snygga paret på Stallbacken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0