Stök inför julen

Idag så gick jag ut i skogen med yxan i högsta hugg för att hugga mig lite granris. Det var otroligt mysigt att gå runt bland granarna som var alldels tunga av snön. Jag hade velat ha med mig någon jag tycker om, en fårskinnspäls och en termos med varm choklad. Det var perfekt stämmning för skratt och massa prat :)

Iallafall så högg jag mig lite granris och sen gick jag hem och dekorerade ingången till vårat hus. Det blev riktigt bra om jag får säga det själv, plus att julstämmningen är på topp efter de. Jag gjorde till och med en hemmagjord "krans" och hängde på dörren, och som pricker över i:et hängde jag upp min fina tomte skylt.

Bara 5 dagar kvar <3

Från dörröppningen


Välkommen till oss



Santa Claus is coming to town


Dörrkrans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0