Julgodis

Jag har funderat i ett par veckor på vad jag ska ge till pedagogerna i förskolan nu när barnen går på jullov.
På förra förskolan gav jag aldrig någonting så jag hade aldrig det här problemet :P Men på den här förskolan tycker jag att de är så jäkla bra och engagerade i barnen så jag vill göra något litet för att visa dom lite uppskattning.

Så idag bestämde jag mig för att göra lite hemmagjort julgodis och ge bort. Jag har köpt glasburkar som jag ska knyta ett rött band runtomkring och fylla med några olika sorters julgodis.

Så nu har jag precis kokat ihop en sats med marabou fudge, det är första gången jag gör fudge så jag hoppas verkligen att det blir bra ;) Sen tänkte jag göra polkabräck, choklad kola, rocky road och knäck.

Jag tycker att det är så mysigt att göra såna här saker, speciellt inför jul. Det känns bra och jag mår bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0