Gnälliga jobbiga människor

Jag tycker att människor som hela tiden gnäller är skitjobbiga. Åhh det är så synd om mig för att jag inte har det jag vill, ser ut som jag vill, är rik, har ett bra jobb mm mm 
Nu menar jag inte normal gnäll utan dom som hela tiden ser det negativa och dom som inte gör någonting åt saken.
Jag har bara lust att sparka dom i arslet och säga åt dom att skärpa sig och göra nått åt saken istället.

Men så nu ikväll så kom jag på att jag är fan likadan när det gäller min vikt. Jag gnäller hela tiden om att jag vill gå ner i vikt och bli smal, men gör jag någonting åt det då? Alltså på riktigt tar tag i problemet och går ner i vikt?
Nej!

Åh jag blir så less på mig själv. Dödligt jäkla gräva ner mig i sanden och försvinna less på mig själv.

En förändring är ett måste, för om jag själv inte orkar med mig själv hur ska andra då göra de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0