Tuttar Bröst Meloner Spenar Boobisar Bomber Rattar

Som mina vänner redan vet så har jag velat förstora mina bröst sedan tonåren. Och nu efter 2 barn så är viljan till att göra det större än någonsin. Jag vill verkligen inte göra några groteska jättebröst utan en normal storlek.
Speciellt nu efter 2 barn när brösten ser så jäkla ledsna ut ;) Tycker faktiskt att de förtjänar att bli lite påfyllda efter att ha blivit utsugna :P

Jag har kollat in olika praktiker i flera år och är medlem på ett forum om plastikkirurgi och jag blir så himla inspirerad av alla före och efterbilder. Jag vill göra operationen nu!

Men så var det det här med vikten. Fan det blir ju aldrig gjort på riktigt. Jag säger att nu jäklar ska jag ta tag i det och gå ner, men så kommer det alltid något i vägen och faller i glömska tills nästa gång jag kommer på att nu jäkla ska jag gå ner.

Men sen när jag har gått ner i vikt och trivs med mig själv då ska jag belöna mig själv med att fylla upp brösten.
Oh så jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken söt bild du har ritat! :)

2011-04-27 @ 09:37:14
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Linda

eller hur, en väldigt målande bild på hur jag ser ut :P

2011-04-27 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0