Jag fixar

Idag så ringde de från Robins utbildning och sa att han hade kommit in och att han börjar på måndag!
Jag är så sjukt jäkla glad över detta och att jag lyckades få in honom!

Nu gäller det bara att han ska få en bra praktikplats så att han har möjlighet att få ett arbete sen efteråt.
Oh jag är verkligen så jäkla glad över detta!

Så imorgon ska jag ringa dagis och säga att Elina ska utöka sina timmar och min mamma ska passa Emilia medan vi går i skolan. Det är ju bara några veckor det gäller för snart är det sommarlov!
Sen är Robins utbildning bara 3 månader lång, för sen ska han ut och köra som "lärling" i 4200 timmar innan han får sitt förarbevis. 

Så nu är Robins tid som föräldraledig slut, iallafall för den här gången, 8 månader hann han iallafall vara pappaledig.

Nutiden

Framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0