Usch vilken dag

Min dag började med att väckarklockan ringde klockan 07.15

Så tidigt har jag inte gått upp på år och dag och jag var måttligt road över att behöva gå upp den tiden kan jag säga.

 

Sen fortsatte dagen med en kurs i psykologi som började 08.15 Den lektionen gick ut på att vi 3 som gör grupparbeta satt och disskuterade hur totalt organiserad skolan är :P

Inte så mycket gjort med andra ord.

 

Sen fortsatte dagen med att jag åkte hem och tog tag i den ENORMA tvättberget hemma. Det var liksom inte bara i tvättstugan tvätten låg utan även i hallen där våra resväskor fortfarande stod ouppackade med en massa kläder slängda på väskorna.

Shame on me som har låtit det var i 1.5 vecka, men jag har verkligen inte orkat ta tag i det. Och heter det inte "bättre sent än aldrig?"

 

Så jag var tvungen att låna tvättstugan nere i centrum och till min stora lycka hade jag hela tvättstugan för mig själv. Så hittils har jag tvättat 5 maskiner tvätt och snart ska jag slänga in i 6:te här hemma.

Förstår ni nu hur mycket tvätt jag hade?!

 

Sen har jag rensat ut 2st garderober med Robins gamla kläder och åkt och slängt dom på tippen, 4st påsar blev det. Och då är det långt ifrån klart med utrensningen. Han är verkligen som en ekorre som sparar alla gamla, fula, trasiga kläder bara för att det kanske kan vara bra att ha någon gång.

 

Sen var det dags för lektion nummer 2 idag, religion. Den lektionen var faktiskt helt okei och en hel del intressanta disskutioner.

 

Och nu ska jag snart åka ner till centrum och hämta det sista av tvätten. Men först ska jag ta och plocka undan lite skit som ligger överallt här hemma.

 

Sen efter det ska jag åka till Jakobsberg och byta klänningen som var för stor till Emilia.

 

Fan vilken jäkla dag!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker du är duktig som kämpar på Linda!!

2010-09-12 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0