Orkar jag eller inte?

Jag funderar på om jag ska orka lägga ut alla bebiskläder för auktion på tradera? Jag har så sjukt mycket kläder och jag kan inte komma på något bra argument till varför jag ska behålla dom?

Jag ska inte ha fler barn och ingen i min närhet ska heller ha barn så då borde jag ju sälja dom?

Men jag är så förbaskat lat av mig så jag undrar om jag verkligen orkar hålla på med att ta kort, lägga upp, kontakta köpare, packa ihop och skicka iväg alla paketen?

 

Hm ska jag eller ska jag inte?


Kommentarer
Postat av: Linda

ställ dig på loppis en dag, det gör jag, orkar inte sälja ut på nätet, inte allt iaf....får bli det som blir över helt enkelt...sen e jag glad om jag bara får en liten slant för varje grej en att bara slänga

2010-09-23 @ 17:21:14
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: sara törnstrand

Hej Linda. Du har inga planer på att sälja din babysitter??? är nämligen ute efter en. Dina fina tjejkläder kanske inte riktigt är nogot för min pojk annars hade jag ju kunnat köpa dem av dig så slapp du jobbet med att lägga ut det på tradera.

2010-09-28 @ 17:23:13
Postat av: Katta

Grattis! Grattis! ;)

2010-09-29 @ 14:51:16
URL: http://katrinsofi.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Sara.

Jo jag har en babysitter, men jag tänker på din allergi? jag har ju hundar så det kanske inte funkar då?

2010-09-30 @ 09:31:47
Postat av: sara

går klädseln att tvätta??

2010-09-30 @ 10:31:43
Postat av: Linda

Nej klädseln är inte avtagbar.

2010-09-30 @ 12:54:20
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: sara

alright nä då går det ju icke. tack tack ändå

2010-09-30 @ 18:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0