Nu var det ett tag sen

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade. Men jag har varken haft tid, ork eller lust.

 

Jag är inne i en period i mitt liv då allting känns mer eller mindre jobbigt. Förmodligen har det med att göra att jag har börjat i skolan och har en helt annat press och stress än vad jag har haft på bra länge.

 

Nu går jag på komvux i Bålsta och de har inte alls det lika välordnat och strukturerat som Enköping har, tvärtom faktiskt. Allt känns mer eller mindre som kaos och som om ingen lärare riktigt vet vad de pysslar med, undantaget min svenska lärare.

Syon ska vi inte ens prata om... att hon ens får jobba där är ett mysterium!

 

Dessutom tycker jag inte alls om konceptet att man ska läsa tillsammans med gymnasieeleverna! De ligger inte alls på samma nivå som oss komvuxelever. De är där för att de måste medans vi är där för att vi faktiskt har valt det och för att vi vill.

 

Men det kanske blir bättre? Det känns iallafall skönt att få gnälla av sig i bloggen lite. Nu ska jag ta nya tag och välja att se positivt på det. Bara 1.5år sen är jag klar, tiden kommer flyga förbi :P

 

 

Men vad jag saknar turkiet


Ni får ursäkta den dåliga kvaliten. Jag har fotat med kameran från ett framkallat kort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0