Skit höst

Jag känner mig deppad här i soffan. Jag tittar ut genom fönstret och det är mörkt och ruggit. Det är blött och vinden viner i de olikfärgade löven.

Det är mörkt här inne också. Det enda ljuset kommer från datorn och tv:n.

Musiken strömmat ut sina sorgsna toner från datorn och jag kan inte påstå att det gör mig på bättre humör. Men på något sätt så känns det endå skönt att lyssna på sån här musik när man känner sig nere.

 

Det är nästan som att man måste få befinna sig i såna här känslolägen ibland för att få ut det ur kroppen. Som att det ligger och pressar i magen för att sen komma ut i all sin kraft.

Det lamslår en nästan och jag känner mig som en fisk på land som förtvivlat kämpar efter luft.

 

Jag saknar och längtar något så fruktansvärt. But i got a plan.

 

Nu ska jag ta en sista kvällsrunda och sen ska jag krypa ner i sängen för att imorgon kommer bli en bra dag. En dag full med kärlek, bus, kramar, pussar. En dag att se fram emot.

 

Finaste ungar, jag älskar er så otroligt mycket


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Linda du borde äta D vitamin tillskott. Det hjälper lite mot mörkrets påverkan på kroppen. KRAM

2010-10-09 @ 11:55:27
Postat av: Linda

Jag köpte dom förut så jag ska leta fram dom ur skåpet och börja äta dom igen! Tack för påminnelsen.

2010-10-11 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0