This is me, take it or leave it

Jag var inne på felsms.com och läste den här insändaren:

Till: Chefen
Sms: Skulle lägga en diskret fis men råkade bajsa lite i brallan, kan du komma över med ett par extra kallingar?
Svar: Jag har tyvärr inga på kontoret och i framtiden vill jag helst inte höra sådant, tack.

Förklaring: Som sagt skulle jag prutta lite diskret så att ingen hörde eftersom jag kände mig lite dålig i magen, skulle skicka till min fru som kunde kommit med nya kallingar men smset råkade komma till chefen. Föstå vad jag skämdes!

/Andreas


Jag tyckte att den var skitrolig men så kom jag på något väldigt pinsamt som jag nästan hade förträngt!

Ni vet ju alla att Robins kompis Andreas bodde hemma hos oss i ett par månader för ett tag sen?
Som ni alla förstår så orkar man ju inte hålla uppe en "fasad" under en sån lång tid så han fick nog vara med om en del chockerade saker under sin tid här :P

Iallafall så var det en kväll då jag pratade i telefonen, med vem kommer jag inte ihåg, så tänkte jag att jag skulle passa på att gå på toaletten då jag var grymt kissnödig.
Så jag drog ner byxorna och satte mig och kissade. Sen spolade jag och pratade vidare utan att tänka på det alls.

Men när jag var klar och lagt på så säger Robin någonting, jag kommer inte alls ihåg vad, men typ om man vad trevlig du är då eller nått liknande.
Då hade jag gått på toaletten med öppen dörr och efter att jag hade kissat hade jag fisit i toaletten högt och ljudligt! Och här kommer det pinsamma: Ante satt i soffan i vardagsrummet som ligger precis bredvid toaletten!

Och det var inte heller allt! När jag hade suttit där och kissat så hade hunden gått in på toaletten samtidigt och druckit vatten. Och när en hund dricker vatten så skvalpar och låter det ju ganska mycket. Då hade Ante trott att det var jag som lät så när jag kissade!

Åh förstår ni hur pinsamt jag tyckte att det var. Nu sitter jag och skrattar som en tok medan jag skriver det här, men då var det ganska lätt att hålla sig för skratt.
Tänk er själva där sitter jag med öppen toalettdörr och kissar och fiser så det står härliga till. Stackars stackars Andreas säger jag bara!

Det skulle inte förvåna mig om Ante är lite skadad efter att ha bott här. Haha jag springer omkring och kissar med öppen dörr, fiser så det ekar i toaletten och öppnar dörrar med naken underkropp...
Ja den historian får ni läsa om en annan dag, tror det räcker med pinsamheter för i kväll faktiskt.

Jag och Andreas

Kommentarer
Postat av: Christina

Ahahahahaha!!!!!!!! LOL!! Fan va kul!! Men låt mig få höra den där om dörröppnaren utan underbyxor ;)

2010-11-25 @ 11:10:33
Postat av: Linda

Jag lovar att jag ska berätta nån dag :)

2010-11-26 @ 11:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0