Jag hinner inte med

Det känns som om allt i mitt liv rullar på i en rasande takt och jag hinner inte riktigt med.
Skolan springer på och terminen närmar sig sitt slut, hur sjutton ska jag hinna med allt?

Vi köpte ett hus från den ena dagen till den andra och nu är vi mitt inne i att sälja det som vi bor i nu.
Där går allting också i rasande fart! Vi ska ha hit en fotograf på måndag sen kommer det annons på en gång för att vi sen ha visning första veckan i december.

Hur sjutton ska jag hinna?!

Vi har helgen på oss att iordningställa allting inne i huset plus allting på tomten. Just nu känner jag att jag inte har lust med någonting. Att jag skulle vilja sätta mig i soffan, dricka varm choklad och bara se på film hela helgen.
Istället måste jag styla upp hela hemmet på bara ett par dagar, känner att jag har tagit mig vatten över huvudet...

Någonting som jag verkligen vill ta mig tid till är att gå ut och ha lite roligt. Att få dricka goda drinkar, prata skit, skratta och bara umgås. Jag känner att jag verkligen behöver det, frågan är ju bara vad man ska hitta på?

Hm ja om man bara kunde köpa sig lite tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0