In i böckernas värld

Idag började jag läsa en bok för första gången på evigheter. Jag hade glömt bort hur mycket jag tycker om att läsa en riktigt bra bok och få drömma sig iväg till en annan värld.
Det hade inte vart det lättaste att få tid till att läsa och har inte precis legat på pri 1 listan.
Men det ska det bli ändring på nu! Jag har verkligen njutit av att få ligga och läsa ett par timmar i lugn och ro.

Så nu ska jag snart ta och göra mig iordning för kvällen och läsa ett tag innan jag försöker sova.

Jag funderar allvarligt på att ta en datorfri vecka. Jag tror det skulle vara bra för mig, frågan är bara vad jag ska göra istället, läsa böcker kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0