2 av samma skrot och korn

Jag och Elina sitter i soffan och jag försöker sminka mig lite till kvällens date i Kista.
Det går inte så himla bra då Elina vill att vi ska ta kort med mobilen hela tiden :P


Om någon vill sponstra mig till en ny mobil men en bra kamera är det bara att säga till ;)

Föresten måste jag påpeka att jag har kommit på att jag har fått ett väldigt smart barn då följande utspelades här hemma alldeles nyss.

Elina - Mamma, vem ska du gå på bio med?
Jag - Jag ska gå med Katta
Elina - Va? Med bajskorv Katta?

Haha ja 2.5år och redan så full av visdom :D


Kommentarer
Postat av: Katta

Humm..?



Jag tror minsan att jag ska umgås lite mer med Elina och lära henne ett och annat :P

2010-05-03 @ 15:15:28
Postat av: Maria

haha nya smeknamnet ^^,

2010-05-03 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0