Ute igår

Igår hände något som verkligen inte händer ofta. Jag var ute på krogen och drack lite cider, jajamensan ni läste rätt. Jag var faktiskt ute för första gången på 1år!

Det började med att jag ringde Johanna för att småprata lite och då sa hon att hon var hos mamma.
Så vi bestämde oss för att åka ner och ta oss några cider.

Så jäkla roligt var det! Vi började med att sitta hemma hos mig och gjorde iordning oss. Sen tog vi taxi ner till krogen och det första Johanna gjorde var att sjunga karaoke själv!
Jag vågade inte men jag ångrade mig ganska fort så vi bokade in oss och precis när vi skulle sjunga kom Katta också. Så där stod vi 3 och sjöng Ont det gör ont för full hals.

Strax därefter kom Ante, Putte och Eken så vi satt med dom och pratade lite. Självklart blev det lite dans också :P

När de stängde följde jag och Katta med några stycken på efterfest hemma hos Rickard. Det var mindre roligt måste jag säga så efter någon timme ringde jag Taxi och åkte hem.

Jag behövde verkligen det här! Att få vara ute, träffa folk och dansa! Jag känner mig mycket gladare nu.
Och faktiskt så tycker jag att jag verkligen förtjänade att få komma ut och ha roligt! Nu måste jag bara se till att det inte dröjer 1år till nästa gång :P

Ikväll är det Robins tur att vara iväg, han är på Markos 30års fest ute i kalmarsand. Jag skjutsade dit honom och hans vänner så jag passade på att gå in och säga hej till alla. Jag måste erkänna att jag var bra sugen på att stanna :P
Fast jag har haft en toppenkväll här med mina 2 tjejer. Vi har ätit glass med kolasås och strössel och just nu sitter vi på vardagsrummsgolvet tillsammans. Emilia ligger och gymmar och Elina leker med åkpåsen.
Snart ska vi krypa ner tillsammans i sängen allihopa och mysa innan vi ska sova.

En jäkla bra helg om jag får säga det själv :D


Kommentarer
Postat av: Katta

Det var jättekul att få vara ute på krogen med dig igen!! Får verkligen inte ta 1 år till nästa gång!

Jag måste säga att slutet på efterfesten var lite skoj... efter att du gått ;)

Vi måste absolut göra om det snart! Men då vill jag vara med på förfesten också. :)

2010-03-28 @ 00:03:08
Postat av: Linda

Klart att vi ska göra om det, och det innan ett år :D Men då ska vi planera lite också :)

2010-03-28 @ 23:55:00
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0