Jag vill börja nu

Vi ska snart börja med renoveringen av köket och det ska bli så roligt! Jag sitter och planerar och drömmer mig bort mest hela tiden känns det som. Jag har fått massa bra inspiration från stylerroom, en jättebra sida som jag kan rekomendera om man vill få en massa bra ideér.

Jag vill sätta igång nu genast! Att vänta och ha tålamod är inte rikigt min grej. Man skulle kunna säga att jag älskar att påbörja saker men har lite svårare att slutföra dom ;)
Tex är hallen som jag började tapetsera för några veckor sen inte klar ännu :P Jag ska försöka få klar det den här veckan, bara Robin kan ta ungarna så ska det nog funka.

Sen är det trappan som ska göras också. Men det känns så svårt och jobbigt så det får vänta lite. Jag ska nog tapetsera vardagsrummet först.

Mm mycket att göra och jag vill börja nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0