I love it!

Jag älskar när man fyndar barnkläderpå rea, tradera eller secondhand - det är så kul!

Mamma köpte lite fina kläder till Emilia häromdagen och då väcktes min lust till att shoppa lite. Jag var inne på second hand affären i Enköping och köpte ett par fina klänningar till Emilia, tror jag betalade 30kr för båda två - nice!

Sen vann jag budgivningen på en jättefin jeansklänning från serien 5 myror är fler än 4 elefanter på Tradera idag. Hon som sålde den bodde också i Bålsta så jag var där ikväll och hämtade den. Ett riktigt fynd för 46kr :P

Sen var jag och Katta i Jakobsberg igår och då hittade jag lite fina kläder till Elina. Visserligen ingen rea på dom, men Elina ville ha dom så då blev de så iallafall :)

Idag var också Elinas första dag på gymnastiken och hon älskade det verkligen! Hon hade så roligt att hon började gråta när det var slut och dags att gå hem.
jag vill inte åka hem, jag vill göra mer gymnastik, sa hon om och om igen :/

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och försöka sova. Får hoppas på lite sömn fast att frustationen river och sliter.

Shopping från Jakobsberg till Elina (trosorna har hon fått av mormor)


Byxor av mamma och klänningar av mig till Emilia


Den superfina jeansklänningen





Kommentarer
Postat av: Linda

jag lyckas aldrig hitta såna fynd...hoppas allt går bra med två?längtar tills jag får den lyckan...kram

2010-03-04 @ 22:45:23
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0