2 duktiga tjejer

Jag har 2 riktigt duktiga tjejer här hemma just nu :)

Elina sov för första gången utan blöja inatt och det var inga problem alls. Jag som trodde att hon skulle kissa i sängen när hon sov :S Nu undrar jag bara varför jag inte har provat tidigare att ta bort blöjan för natten när hon har vart blöjfri på dagen i över ett halvår?

Riktigt stolt var hon iallafall när hon slapp sova i blöja <3

Sen har vi Emilia som har blivit så stark i benen så hon kan stå kortare stunder bara man håller henne i händerna.
Hon har börjat slå efter sakerna i babygymmet också och så snurrar hon runt på golvet när man lägger ner henne
Elina tycker att det är jätteroligt att hon har blivit så stark.

En stolt Elina


Lillfisen står



Strumpbyxorna som Elina har på sig på bilden hade hon även på sig hos doktorn häromdagen.
I ett försök att avleda Elina sa doktorn att det såg ut som om hon hade godis på byxorna.
Doktorn blev riktigt snopen när Elina spände ögonen i henne och sa "jag tycker inte om godis, jag äter bara nötter"

Haha älskade unge <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka underbara barn du har linda :)

2010-03-21 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0