Älskade tradera

Nu har jag suttit på tradera i ett par dagar igen och lyckats göra ett par fynd på klänningarna till barnen.
Man måste bara älska att man kan köpa hur fina kläder som helst för några kronor. Att det desutom är bra för miljön och att barnen slipper alla läskiga kemikalier som finns i nya kläder är ju bara ett stort plus.
Fast jag ska inte säga nått om att köpa nya kläder för det gör jag hela tiden. Men visst är det underbart när man kan fynda iallafall ;P

Fin klänning som Elina älskade för 11kr


Klänning till Elina 25kr


Borde komma på posten vilken dag som helst. 27kr


Emilia ska också få en klänning. 9kr



Jag ska sätta mig någon dag och rensa ut i garderoberna igen. Helt sjukt vad mycket kläder man samlar på dig. Jag har bebiskläder i säckvis! Och inte vill jag sälja dom heller ifall man skulle få en sladdis nån gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0