Äntligen!

Nu så är äntligen alla helgerna över och man kan andas ut en liten stund innan bebisen kommer.

Nyårsafton var väl sådär. Jag hade bestämt mig för att inte fira något särskilt, bara äta god mat, mysa, se på film och äta chips i mjukiskläder. Det blev inte som jag hade tänkt mig, men bra iallafall.

Vi åt iallafall himla god mat som jag och mamma lagade. Sen dukade vi fram chips och dipp framför tv:n till Elinas stora förtjusning. Jag hade tänkt sätta på en bra film och bara mysa men Robin hade bjudit över sina vänner så de kom hem till oss istället.
Så där satt jag i Tomas mjukiskläder, osminkad, sunkig och supertrött! Dessutom passade mina händer på att svullna upp ännu mer så jag knappt kunde röra dom.
Elina var också supertrött så hon däckade i soffan bredvid mig när de skulle spela guitarr hero.

När klockan närmade sig 12 vaknade Elina och alla gick ut för att kika på fyverkerierna, utom jag och Elina.
Hon tycker inte alls om när det smäller så hon blev jätteledsen och gick till trappan och sa att hon ville gå upp och sova. Så det gjorde vi, och det var det bästa med hela kvällen!
Få lägga sig ner i sängen när man är så där sjukt trött är verkligen det bästa som finns. Sen dröjde det inte många minuter innan både jag och Elina snarkade som små grisar, trots alla fyverkerier.

Jag undrar hur många år sen det var sist man sov strax efter 12 slaget? Det måste ha vart när man var riktigt riktigt liten :P


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe, jag kände precis som du. Att jag bara ville ta det lugnt och mysa. Det vart nästan så för mig med men inte riktigt...



Skönt att få sova när man vill tycker jag.

2010-01-02 @ 12:23:09
Postat av: Anna

Trist att han bjudit sina vänner då du ville mysa o ta det lugnt. Jag sov från halv 11 till 10 i 12 ungefär o sedan från 00.30 igen. Var bara uppe en sväng med Daniel medan de körde fyrverkerier.



Snart bebisdax :-)

Känner du nåt?



Kram Anna (Annaomasse FL)

2010-01-03 @ 20:41:25
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0