Halvvägs igenom

Idag började jag att tapetsera om hallen på övervåningen, jag tänkte att det skulle gå fort men oj vad fel jag hade. För det första så är det mönsterpassning på tapeterna och för det andra så vill de inte sammarbeta med mig för 5 öre, plus att det är fönster mitt i alltihopa :P
Jag har alltid haft hjälp av min mor när jag har tapetserat förut så det här är första gången jag gör det själv.
Och jag måste säga att det är mycket enklare när man är 2 som gör det!

Men det går framåt iallafall, nu är halva väggen gjort iallafall och nu ger jag upp för idag. För om jag fortsätter så kommer jag få så ont att jag inte kan röra mig sen.
Har jag sagt att jag är så otroligt LESS på att ha ont hela tiden? Nu får gärna foglossningen gå över!

Så här ser det ut en så länge

Hallen före

Nu när halva väggen är gjord



Ni får ignorera att det är stökigt på bilderna och den kassa ljuskvalitén.
Sen ska inte garderoberna stå där när det är klart.


Kommentarer
Postat av: Katta

Kommer bli riktigt fint!!

2010-02-09 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0