Fredag nu igen

Jahopp så är det fredag nu igen, det känns nästan som om det alltid är fredag. Det kan ju ha att göra med att man går hemma hela tiden varje dag.

Dagen började iallafall med att jag vaknade med världens huvudvärk, det kändes som om jag hade fått migrän medans jag låg och sov och att jag sen vaknade med det. Men jag ska egentligen inte klaga för natten har vart toppen!
Vi gick och la oss vid halv 11 tiden igår och Elina somnade klockan 11 medans Emilia somnade ordentligt vid halv 1 tiden. Sen vaknade Emilia vid 5 och då gav jag henne mat och hon somnade om vid 6 tiden.
Sen så väckte Elina oss båda vid 11 imorse. Så natten hart vart kanon!

Jag vet vad jag borde göra idag och det är att storstäda men jag kan inte riktigt finna inspiration och lust till det - konstigt va :P
Sen har jag lovat Elina att åka ner till centrum och låta henne leka i lekställningen som de har ställt upp utanför systemet. Hon måste ju få komma ut och göra någonting de dagarna hon inte går på dagis.

Jag håller på att leta efter bra fritidsaktiviteter som Elina kan få börja med. Hon ska få fortsätta på Skogsknopp som sätter igång i april och så har jag anmält henne till barngymnastik, men de har inte hört av sig så jag antar att det är fullt.
Men det måste väl finnas fler aktiviteter som hon kan få börja på? Är det någon som har nått bra tips så är jag tacksam. Era barn kanske gör nått skoj?

Nä nu håller mina öron på att ramla av av Elinas tjat så nu ska jag göra mig iordning och åka ner till centrum

Tjolivippen


Kommentarer
Postat av: as

en bra fritids aktivitet till elina vore ju att ga i en ninja skola! tank vad coolt, elina kommer och fragar, mamma glass? nej elina ingen glass nu sager du o da helt plotsligt: HIIIIIIJAAAAAAA ninja chop!!

2010-02-06 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0