Från idag

Idag kom Katta förbi och fördrev tiden i några timmar. Skoj med lite sällskap fast att vi inte gjorde ett skit.
Det är skönt att ha vänner som man kan umgås med utan att behöva göra saker. Inte ens prata om man inte vill det, det blir ingen obehaglig tystnad som det kan bli med andra.

Vi försökte ta kort på Emilia när hon log med resultatet blev sådär. Det är inte helt lätt att ta kort på en bebis som inte riktigt vill samarbeta. Men en del fina kort blev de iallafall.

Ett litet flin


Katta kan också flina


Du och Jag


<3


Pippi toffsar


Kikar på mamma


Katta matchar Bebis



Kommentarer
Postat av: Katta

Tror det var någon som sa att hon inte skulle lägga upp den där bilden?



Tack för en trevlig eftermiddag! Den blev tusen gånger bättre än om jag suttit hemma, alltid trevligt med sällskap. Vi får sitta och bara vara lite oftare tycker jag :)



PS. Det var Emilia som försökte matcha mig ;)

2010-02-25 @ 21:27:35
Postat av: Linda

Jag sa att jag inte tänkte lägga upp den på facebook :P

Det tycker jag låter som en bra idé, alltid roligare med sällskap :P

2010-02-26 @ 11:52:15
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0