Underbar måndag

Hur ofta kan man säga att man vaknar på ett underbart humör en måndags morgon?
Det är ungefär som på triss reklamen Plötsligt händer det

Jag drömde en sån sjukt bra dröm och när jag började vakna till så kom jag ihåg allting i detalj. Det var nästan så att jag trodde att det hade hänt på riktigt.

Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat, egentligen skulle jag behöva städa men det kan vänta tills imorgon, det är ju inte så att det försvinner precis :P
Imorgon är det också meningen att jag ska få hämta köksluckorna men jag har inte speciellt stora förväntningar på att det verkligen kommer att ske.

Nu har jag och Robin precis kikat på första delen av Avatar och jag fick en lång massage. Det var mycket välbehövligt måste jag säga! Ryggen värker inte alls lika mycket nu efteråt.

Hoppas ni alla har haft en lika fin dag som jag, trots att de är måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0