Viktoria sover över

I lördags så sov Viktoria över hos oss, till Elinas stora förtjusning. Hon hade gått och tjatat om att  "Tora bebis" skulle sova med mamma och Elina ända sen jag sa att hon skulle sova hos oss.
Det var första gången som Viktoria sov borta så jag hade förväntat mig att hon skulle bli jätteledsen, speciellt på natten. Men allting gick över förväntat! De lekte tillsammans och bråkade ingenting. Sen somnade Viktoria nere i soffan med mig vid 9-9.30 tiden och då bar jag upp henne till spjälsängen och där sov hon till klockan 6.20 på morgonen. Helt otroligt tycker jag, hon är en riktigt duktig tjej :D

Elina visar Viktoria lekstolen


Sitter på bänken och hjälper mig att laga mat


Spagetti och köttfärsås är mums


Bygger lite


Kvällsmys i soffan med lite glass


Pyjamastjej på morgonen efter


2 pyjamastjejor


Viktoria blev helt slut av att vara hos oss så hon la sig under bordet :P





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud så söta!

2009-09-14 @ 16:31:10
Postat av: Maria

så söta ~~, va fin elina var i toffsar :D

2009-09-14 @ 16:38:26
Postat av: Ida

Shit vad söt hon/ dom är..

Elina med hennes ljusa hår ser ut som Lucia så jäkla söt.

Har viktoria fått tänder nu?vet att hon var väldigt sen med det hihi.

Söta är dom ialf.

sköt om er pöss

2009-09-14 @ 23:23:04
URL: http://idagedda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja dom är underbart fina, så söta tillsammans.

Viktoria håller på att få en tand där nere fram, så det är på gång nu :D

2009-09-15 @ 08:41:22
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0