Mår inge vidare

Usch jag mår inte alls någo vidare just nu. Jag har kännt i ett par dagar att allt inte känns helt okei men inatt kom det mer ordentligt. Jag mår lite illa, helt slut i kroppen, ont i magen och huvudet. Ja som en skrutt helt enkelt.

Så jag bestämde mig för att hålla Elina hemma från dagis idag. Hon själv mår bra men jag vill inte riskera att hon kanske bär på någon smitta och kanske smittar de andra barnen på dagis. Plus att jag kan smitta när jag hämtar och lämnar.
Men jag måste säga att det är jobbigt att ha ett friskt barn hemma som vill leka och stoja när man själv mår som en påske skridskor och bara vill ligga och sova.

Jag hoppas att det inte blir nått mer och att Robin och Elina får må bra. Det är inte alls roligt att ta hand om ett sjukt barn, eller 2 om man ska räkna med Robin :P Han blir ju som ett barn vid minsta lilla förskylning.
Men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, jag håller tummarna iallafall.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen och hoppas på att Robin kommer hem snart



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe. Älskade Linda du är klok du. Tänk om fler föräldrar tänkte lika som du.

Krya på dig!!

Ska hålla en tumme för att resten av din familj klarar sig...

2009-09-01 @ 21:52:52
Postat av: E m i l y ♥♥ Mamma till Vincent 7 mån

Söt blogg :))

2009-09-14 @ 10:47:46
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0