Idag har jag

Gått upp
Gjort frukost till Elina
Lämnat Elina på dagis
Suttit framför datorn
Duschat
Åkt till Härkeberga
Vart ute på en kort promenad 
Hämtat Elina på dagis
Vart med Elina hos läkaren
Handlat på ICA
Köpt fingervantar åt Elina på Lindex
Kikat på skor
Vart på apoteket
Suttit lite mer framför datorn
Köpt glass från glassbilen, till Elinas stora glädje
Lagat mat
Ätit mat
Diskat och städat undan

Och nu sitter jag här framför datorn igen. Snart ska jag lägga mig ner i soffan och vila min värkande rygg lite. Robin sitter uppe vid datorn och kommer sitta där hela kvällen, en rikigt spelkväll ska han ha.
Själv ska jag bara ta det lugnt och vid 8 tiden tänker jag sätta på Elina pyjamas och så får hon somna i soffan så jag får lugn och ro när jag ska kolla på Desperate Housewifes.

Imorgon är det onsdag och än så länge har jag ingenting inplanerat alls. Kanske orkar jag röja här hemma lite, men det är ju gjort på en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Katta

Du kan få hålla mig sällskap när jag bakar imorgon om du vill?

2009-10-13 @ 18:49:38
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: tomas

linda, lindex igen? Jag tror allvarligt att du är lindex beroende!

2009-10-14 @ 22:07:46
Postat av: Linda

Jag har vart på massor av butiker innan och alla hade slut på vanliga fingervantar i hennes storlek :P

2009-10-15 @ 09:17:42
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0