H*n istället för den

I förra veckan var jag inne i stockholm på Sibyllekliniken och gjorde ett könsul på lilla bebisen i magen.
Tyvärr kunde inte Robin vara med då han jobbade men det gick bra iallafall. Jag trodde att jag skulle vimsa runt länge inne i stockholm och aldrig hitta fram, men jag åkte faktiskt bara lite fel ;)
Att köra inne i stockholm är verkligen ingen favorit för mig, på nått sätt hamnar jag alltid i fel fil hela tiden :P

Det var samma man som utförde ultraljudet som när vi kollade könet på Elina. Enligt honom växte bebisen som den skulle och allting såg fint ut.

Han kunde också se till 110% att Elina ska få en liten lillasyster.
Jag höll nästan på att börja gråta av glädje. Jag önskade verkligen att det skulle vara en till liten tjej och så var de det. Jag hade självklart blivit glad för en pojke också, men på nått sätt har jag tänkt mig som mamma till 2 små tjejer :)

Jag känner en sån glädje och lycka. 2 underbara tjejer som kommer tjata sönder öronen på sin stackars mamma :)

Elinas lillasyster


Det ska bli så spännande att se hur den här lilla tjejen ser ut. Kommer hon vara lik Elina eller inte?
Nu gäller det bara att hitta på ett namn också. Just nu känns det helt omöjligt för de namnen jag tycker om gillar inte Robin och tvärtom.

Efter ultraljudet köpte jag hennes första lilla body, supersöt men en liten apa på. Elina blev lite avundsjuk och tycker att det är hennes, men jag tror inte att det är riktigt hennes storlek :)





Nu längtar vi massor efter att hon ska komma. Nu är det bara 3 månader kvar och även om det känns som om det är en evighet dit så kommer det nog gå ganska snabbt trots allt.

Mm en till liten tjej, tänkt vad bra vi har det. Älskade familj <3




Kommentarer
Postat av: Katta

Men Linda då!!

Hennes första body fick hon ju av mig! :P



Så skoj att det blir en liten tjej till, hade rätt även denna gång ;)

2009-10-12 @ 16:38:11
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

grattis gumman va kul , jätte söt body :D massa <3

2009-10-12 @ 19:07:46
Postat av: Mikaela

Gud vad skoj linda. Grattis i massor!!

2009-10-12 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0