En investering

Som många av er vet så har jag grymt ont i ryggen av den här graviditeten och igår blev jag så otroligt less på att ha ont hela tiden så jag beställde en slags vetekudde i form av ett bälte som jag hoppas ska hjälpa mig.

Jag kommer ihåg när jag födde Elina så hade jag jätteont i ryggen och då gav de mig ett slags varm bälte som hjälpte jättemycket. Så jag hoppas att det även ska kunna hjälpa mig nu.
400kr känns som en fjärt i rymden om nu smärtan lindras lite.



Sen kan jag stolt berätta att jag lyckades sova mitt på dagen idag! Jag har inte lyckats göra det på flera månader hur trött jag än har varit. Men idag somnade jag och sov i ungefär 2.5 tim. Självklart mådde jag apa sen när jag vaknade, men jag somnade iallafall :)
Jag kan verkligen inte sova mitt på dagen längre, lyckas jag somna så mår jag alltid illa sen hela dagen efter att jag har vaknat.

Jag som alltid sa att jag aldrig skulle bli en sån som inte kan sova länge på mornarna och kunna sova middag.
Nu är jag verkligen en sån, hur kunde det bli så?


Kommentarer
Postat av: Katta

Hoppas verkligen vetekudden hjälper till att lindra värken! Inte roligt att se att du har ont.

2009-10-22 @ 15:19:52
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0