Kryssning

Igår åkte jag, Robin och Elina på kryssning tillsammans till idag. Tanken var att vi skulle komma iväg alla 3 på någonting skoj innan bebisen kommer.
Jag trodde att det skulle finnas en lekhörna för barn, som det brukar finnas, men det fanns ingenting.
Eller det fanns en liten spelhörna med bla ett sånt där bilspel. Det tyckte Elina var superroligt, mindre roligt för mig och Robin att sitta där hela tiden medans hon snurrade på ratten :P
Vi åkte med birka och det gör vi aldrig om! Det fanns knappt någon underhållning och jag överdriver inte när jag säger att hela båten var full av gamla tanter och gubbar.
Men det var kul att komma iväg iallafall. Vi åt iallafall supergod mat, vi åt julbord igår och sen så åt vi lunchbuffé idag.

Någonting som också var jobbigt var att alla hela tiden var på Elina. Tog på henne, gullade på henne, skulle prata med henne, ja ni förstår säkert vad jag menar. Vart vi än gick, eller satt, så kom det fram folk som skulle säga hur söt hon var.
Inne på Taxfreen var det tillochmed en man som gav Elina 100kr för att hon var "en sån söt jänta och skulle köpa sig nått skoj"

Idag är vi alla supertrötta så snart blir det sängen för mig och Elina. Jag hoppas på mer sömn än vad jag fick inatt, de har inte sköna sängar på båten kan jag säga.


Elina när vi går på båten


Jätteskoj att kika ut genom fönstret i hytten


Sådan far...


Sådan dotter :)


Kramas vid julbordet


Tätt följt av lite flumm


Skitkul tyckte Elina


åkte motorcykel med pappa


På väg till dansgolvet på kvällen


Himla skönt att krypa ner i sängen på kvällen <3













Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fin bilden var när du och Elina kramas!

Mysigt att ni gjorde en sak tillsammans bara ni tre. Det var nog väldigt klokt gjort tror jag.

Så mysigt att få egentid med mamma och pappa :)

2009-11-27 @ 22:06:46
Postat av: Maria

fan va fina ni är<3 hi hi du har massa mat kladd på din kind från elinas tröja .. så gulligt , kärlek.

2009-11-29 @ 15:49:46
URL: http://miasen.blogg.se/
Postat av: Linda

Mikaela - Det tror jag också, egentid innan bebisen kommer är nog himlans bra :)



Maria - Det är inte matkladd :P Det är reflektioner från hennes tröja. Hon har ett paljetthjärta på klänningen som reflekterar mot mitt ansikte.

Jag tyckte det såg ut som om jag hade massa utslag ;)

2009-11-29 @ 23:11:04
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0