Vart iväg hela dagen

Idag har vart en bra dag, till skillnad från igår. Först fick jag sovmorgon till halv 12, då ringde mamma och väckte mig och ville att jag skulle följa med till Eskilstuna.
Så det var bara att gå upp och klä på sig för klockan 12 kom hon och hämtade mig. Så då bar det iväg först till skokloster och sen vidare till Eskilstuna.
Vi gick i butiker och hittade lite smått och gott faktiskt. Bland annat så hittade jag en textilfärg på panduro som jag behöver till Elinas pallar som jag ska fixa iordning.
Sen köpte jag en till julklapp till Elina. Så nu är det inte mycket kvar att inhandla faktiskt. Himla skönt att snart ha det gjort!
Hittills har jag köpt

Play2learn doktorväska


Tågbana



Sen har jag köpt ett stort sett med pärlor mm så man kan göra egna halsband, armband och sånt. Men jag tror att jag ska ge henne det innan julen så vi kan sitta och pyssla med det tillsammans nu under alla mörka eftermiddagar. Vi får se hur jag gör, jag har inte riktigt bestämt mig ännu.



Sen ska jag även köpa

Duplo Lego Big City Zoo
Som jag såg att toysrus hade sänkt priset till 799kr, 150kr mindre än förut! Måste komma ihåg att köpa det innan erbjudandet går över!

Duplo lego startklossar



Filmen Mora Träsk



Sen tror jag nog att det får räcka med julklappar. Hon kommer ju få från släkten också.
Jag kommer ihåg när hon fyllde år och fick en massa presenter. Hon ville ju inte ens öppna de sista paketen, så hon tyckte nog att det blev lite mycket.
Jag vill absolut inte att hon blir ett bortskämt barn som bara ser till mängden paket istället för innehållet.
Någon som bara sliter upp papperet, slänger iväg innehållet och sträcker sig efter nästa. Nej usch det är verkligen min mardröm.
Fast jag tycker att det är superkul att köpa roliga presenter till henne, mm de är lite delade känslor.


Iallafall så efter att vi vart i Eskilstuna lagade jag lite mat och sen åkte jag och mamma till skokloster och lämnade bilen till Laine så han kan laga den. Jag måste ombesikta bilen senast den 26:e, efter det måste jag göra en helt ny besiktning.
Men han skulle fixa allting imorgon. Synd bara att det går några tusenlappar där, men skönt med en hel bil sen :)

Så vi kom inte hem förens klockan 8 ikväll! Då hade jag bara vart hemma en timme under hela dagen för att ordna maten.
Men nu sitter jag här iallafall och tar det lugnt ett tag innan jag ska gå och lägga mig.

Snart ska jag göra lite varm choklad och skala en mandarin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0