Bilder i massor

Först vill jag tacka Mikaela för min nya fina design här på bloggen. Den blev verkligen jättefin, tack så mycket för hjälpen.


Jag har egentligen inte så mycket att skriva så jag tänkte lägga upp lite bilder på guldkornet mitt

Viktoria är stora favoriten


Sitter och myser


Världens busunge


Visar alla tänderna när man skrattar åt mamma



Hon har blivit så sjukt stor nu min lilla bebis. Jag undrar fortfarande hur tiden kan gå så fort och när hon säger saker till mig så kan jag bli så förundrad över att hon förstår så pass mycket som hon gör.
Jag är så sjukt stolt över att hon är en sån omtänksam liten tjej som aldrig skulle få för sig att slå nått annat barn eller nått liknande. Att hon tänker på andra och blir ledsen när andra också är ledsna.

Som idag när jag hade hämtat henne från dagis så utspelade sig detta i bilen på väg ner till centrum

Elina - Albin drar Elinas hår mera
Jag - Nämen drog Albin dig i håret idag igen?
Elina - Mm Albin drar Alicias hår
Jag - Oj då drog han Alicia också i håret
Elina - Mm Elina ledsen Alicia ledsen
Elina - Aj aj Albin dra Alicias hår

Sen när vi kom ner till centrum och jag handlade lite på Ica så sa jag Aj aj aj när jag var tvungen att böja mig ner.
Direkt frågade Elina vad det var och när jag sa att jag har ont i benen så sa hon:
Elina blåsa benen hemma

Sen när vi kom hem la jag mig en stund i soffan och vilade mig en stund medans Elina lekte med dockorna och sen helt plötsligt kommer hon fram till mig och blåser på benen och säger:
Nä aj benen mamma
Elina blåsa ben hemma

Så himla sött av henne att komma ihåg att jag hade haft ont i benen och att hon skulle blåsa på dom när vi kom hem. Som sagt hon förvånar mig varje dag, min stora lilla tjej.










Kommentarer
Postat av: Mikaela

Underbar liten tjej du har Linda.

Det verkligen värmer i hjärtat att höra att hon är så liten och bryr sig så mycket om andra.

2009-11-16 @ 22:13:46
Postat av: Katta

Elina är ju alldels underbar! :)

2009-11-17 @ 11:02:49
Postat av: Maria

barn är helt fantastiska:) jag är så glad att jag har ett jobb där jag får uppleva deras utveckling. längtar tilll den dag jag själv får bli mamma .

2009-11-19 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0