Trött så trött

Den här stressen om att hela tiden behöva plugga tär på mig. Dessutom kan jag inte plugga när jag är trött, det går inte in. Det susar i huvudet och jag känner mig helt tung i kroppen, kanske håller jag på att bli sjuk?
Eller så är det bara att jag hela tiden har skolan i tankarna?

På fredag har jag prov i affärsjuridiken och i engelsk affärskommunikation, dom känns ändå rätt okei.
Men på tisdag och onsdag har jag prov i löneadministration och i företagsekonomi och de har jag ingen koll på alls.
Jag ska försöka plugga hela lördag, söndag och måndg till löneadministrationen och se om jag kan skjuta fram provet i företagsekonomin. Annars så kommer jag inte att få godkänt. Jag måste dessutom lämna in en slutuppgift i dataredovisning som jag inte ens har börjat med. Det här är så roligt.
Jag längtar verkligen tills skolan är klar och till att börja jobba, det ska bli så underbart.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och dra täcken över min trött kropp. Några timmars sömn innan det hela börjar om igen.
Åh nej kom precis på att jag måste dusha först - jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0