Shopping

Nu har jag äntligen köpt en systemkamera. Jag har velat ha det ända sen jag blev gravid men det har liksom aldrig blivit av. Efter lite råd och "övertalning" så blev det en Canon EOS 500D
Jag tog lite kort idag och jag älskar den redan! Nu ångrar jag mig verkligen ännu mer att jag inte köpte en tidigare, det blir ju så underbara kort! Dessutom så kan jag filma i full hd med den, super.

Sen så har vi även köpt en ny bil idag. Den är jättefin och Robin är supernöjd ;)




Så nu har vi äntligen 2 bilar och det innebär att jag inte behöver låna mammas bil längre.

Lägger upp lite bilder som jag tagit med nya kameran.

Äter glass







Kommentarer
Postat av: Andreas

Härligt fina bilder Linda =) Ska ta och komma upp snart och lära dig lite fototeknik så kan vi gå igenom hur man encodar en full hd film till webben utan att förlora kvalitet =)

2009-05-23 @ 20:23:35
URL: http://essetdesign.com
Postat av: Linda

Ja det skulle vara jättesnällt om du ville det, roligt att få lära sig lite :D

2009-05-23 @ 22:18:19
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: sara

Wow, vad har ni köpt för något. Coolt värre

2009-05-26 @ 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0