Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad så här kommer det :)

24 frågor skall besvaras.

Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 bloggare.


Har du någon hemlighet?
Mm en stor just nu ;)

  


2. Dagens låt?

    Sjöng precis När trollmor... så det får bli den


3. Vad läser du just nu?

     jag läser inte, jag pratar med Tomas


4. Dagens höjdpunkt?

    När smärtan från magen lättade en aning

5. Vad skulle du vilja lära dig?

    Jag skulle vilja lära mig hur människor fungerar, psykologi och sånt intressant


6. Vad var ditt senaste inköp?

   En systemkamera, som jag älskar :D


7. Vad är ditt favoritdjur?

Hundar - fast just nu är jag så less på dom.


8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

    Att vara en bra mamma och medmänniska


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
Bara bra saker!


10. Vilken är din ögonfärg?

Jadu grå/blå tror jag. Folk tenderar att tycka olika ;)


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Mitt tålamod, absolut


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

Någonstans där solen skiner


13. Vilken är din favorit sport att titta på?
      Det finns ingen sport som är rolig att kolla på


14. Vad är dina sommarplaner?

Jobba, vara med familjen. Åka till kolmården och till tomteland


15. Vilket är ditt drömyrke?

Barnmorska är en dröm som aldrig blir sann.


16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Inget alls

17. Vad får dig att gråta?

Tanken på att förlora Elina. Ser jag en film där ett barn far illa börjar jag direkt att gråta

Nämn tre saker som får dig att le.

 Min familj, mina vänner, djur


19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

Att min familj får ha hälsan,
får vara lyckliga
obegränsat med pengar


20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Desperate Housewifes, utan tvekan


21. Vad har du på dig just nu?

Mjukisbyxor och en tröja

22. Vilket är ditt favoritgodis?

Jag försöker att inte äta godis


23. Hur många barn vill du ha?

 Så många barn man orkar, har tid och råd med.


24. Vad är din största fobi?

Det jag kommer på är att ibland när jag bär Elina där det kan vara farligt, tex en trappa, så får jag upp bilder på hur jag tappar henne - det gör mig livrädd.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hehe du glömde skicka vidare.

En stor hemlis. hmm

Är du gravid linda? =O

2009-05-29 @ 00:49:12
Postat av: Maria

Det for upp i mitt huvud med .. är du det Linda? :D

2009-05-29 @ 07:57:32
Postat av: Anonym

Typiskt mig att glömma bort en sån sak :P



Haha nej riktigt så stor är inte min hemlighet.

Vad lustigt att ni båda tänkte på samma sak :P

2009-05-29 @ 12:09:07
Postat av: linda N

hej!!

vi vill ha en till men när vet man aldrig....men visst vill jag ha ett +....kram

2009-05-29 @ 12:32:28
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: J & T Mamma

hade oxå chansat på bebis...Något man brukar säga att det är en STOR hemlighet. ;) synd att det inte var det.

& inte är du ensam om att gråta när barn far illa.

2009-05-29 @ 20:12:32
URL: http://2barn.bilddagboken.se
Postat av: Mikaela

Linda..när tänkte du avslöja din STORA hemlighet. Jag börjar bli nyfiken ;)

2009-05-31 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0